Klacht: Onderhoudscontract cv ketel

op 04 december 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

2 jaar geleden heb ik een onderhoudscontract voor mijn cv-ketel bij de eneco afgesloten. Rond die tijd is er een monteur langs geweest om te kijken of mijn ketel ook aan de voorwaarden voldoet om voor het aansluiten van het contract. Die monteur die destijds is geweest mocht het contract niet toezeggen,omdat er iets mis is blijkt achteraf aan mijn gas afvoer. Conclusie die persoon moest toen zeggen wat er eventueel aangepast moest worden en heeft niks gezegt,dus ging er vanuit dat alles goed was. 1 Jaar geleden contact gehad wanneer dat er onderhoud zou gepleegd worden,bleek om het 2 jaar,dus nog een jaar gewacht. Nadat de wachttermijn was verstreken kreeg ik eindelijk een monteur thuis en wat zegt die persoon. Ik raak dat ding niet aan want dat klopt niet,over mijn ketel. Je contract mocht nooit afgesloten worden als ik jou was zou al bet geld terug eisen en het contract per direct ontbinden en eneco terug bellen. Na een paar telefoongesprekken met de eneco kreeg ik uiteindelijk een persoon (muammer) en zei als der iets is kun je vragen of ze je doorverbinden met mij en ik zal een monteur sturen en diegene moet naar je ketel kijken en als je wilt kun je daarna nog altijd opzeggen en eventueel doen wat je van plan bent. Vandaag de datum 4 december tussen 11.00 -14.00 uur zou dus een monteur langs komen,heb zelfs een mailtje gisteren ontvangen dat er een monteur langs zou komen. Wat gebeurt er;krijg helemaal geen monteur binnen en zelfs geen telefoontje niks. Conclusie voor niks de hele dag zitten wachten!!!

Wat gebeurt er derna; contact opgenomen met eneco hoe het zat,ivm drukte zelf op roamler gewacht en conclusie mijn afvoer moest ik eerst laten maken en daarna sturen ze een monteur,fijn dat ze zoiets ook duidelijk van te voren doorgeven. Derna eneco weer gebeld en het verhaal uitgelegt.

Waarom wordt er dan zelfs geen telefoontje gepleegt van mevrouw u moet eerst een paar aanpassingen verrichten derna mogen wij of waarom laten jullie mij in godsnaam een hele dag thuis wachten zonder een terugkoppeling??

Bij deze heb mijn abonnement per direct laten stopzetten en ik eis dat ik het bedrag wat ik heb betaald tot nu toe aan het onderhoudscontract terug!

Vindt het niet normaal dat ten eerste;de monteur die als eerst een grote fout heeft gemaakt en het contract niet eens goed mocht keuren,terwijl hij dat niet eens mocht en niet eens verteld hoe en wat. Na 2 jaar netjes betaald te hebben verwacht je op zijn minst een monteur die onderhoud pleegt en niet zegt van ik raak dat ding niet aan. Waar betaal ik voor??!! Dit vindt ik niet normaal,en laat het hierbij niet zitten desnoods ga ik helemaal bij eneco weg als ik geen fatsoenlijke respons of wat dan ook terug ontvang. En dat jullie ook nog een maandopzegtermijn hebben,terwijl ik niet eens een monteur krijg??! Ik eis het geld wat ik aan het onderhoudscontract heb betaald tot nu toe terug!

zon bedrijf als de Eneco zou je toch geen zulke grote fouten van mogen verwachten! Geen sorry voor dat ze mij een paar uur thuis laten wachten of voor de miscommunicatie.! Ik eis een compensatie terug anders ga ik helemaal weg bij de eneco. Dit vindt ik echt niet kunnen,vooral bij zo een grote leverancier niet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste mevrouw Savkin,Wat vervelend dat u heel de dag voor niets op een monteur heeft gewacht. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb uw klacht direct doorgezet naar Eneco Installatiebedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Hartelijke groetAdrie Eneco Webcare

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 05 december 2019 om 11:17 geantwoord

Beste mevrouw Savkin,

Wat vervelend dat u heel de dag voor niets op een monteur heeft gewacht. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb uw klacht direct doorgezet naar Eneco Installatiebedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Hartelijke groet

Adrie
Eneco Webcare

Heeft op 09 december 2019 om 15:19 geantwoord

Heb een telefoontje gehad en zou terug gebeld worden? Heb nog steeds geen respons en heb nog steeds het abonnement van ketelcomfort nog steeds doorlopen,terwijl ik het heb opgezegt! Sorry er is niks opgelost! Nog ff stap ik op naar een andere aanbieder. Met alle respect,echt een slechte zaak voor een grote onderneming...

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste mevrouw Savkin,Wat vervelend dat we uw klacht nog niet hebben opgelost. Ik heb uw klacht wederom doorgezet naar Eneco Installatiebedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.Hartelijke groetAdrie Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SavkinAyla