Klacht: Niet nakomen van afspraak klanten service

op 17 mei 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben opzegging gedaan van een huurketel bij Eneco dmv een aanvraag tot afkopen.
Deze opzegging hebben wij op 07-11-2018 gedaan met een eind datum van 01-03-2019.
Deze kon toen niet worden verwerkt, en moest een nieuw verzoek doen , welke op 01-02-2019 is gedaan, met als reactie tijd 5 werkdagen.

Hier kwam pas op 14-02-2019 na 2 maal een rapel antwoord op middels een keuze formulier.

Dit formulier is op 14-02-2019 ondertekend per post aangeboden aan Eneco.

Na 5 keer contact met de klantenservice, was er geen huurketel in het systeem te vinden. De medewerker van Eneco (Lydia) heeft tijdens contact per telefoon (weer vanuit ons initiatief) op 13-05-2019 na overleg met de supervisor mondeling bevestigd aan ons dat er geen slot nota meer zou komen. Oorzaak niets in het systeem te vinden.
En zou een notitie in het systeem zetten, en verzekerde dat het gesprek ook was opgenomen als bewijslast mochten er vragen komen.

Nu kwam er 16-05-2019 (na 13 weken!) alsnog een slotnota binnen met dagtekening 10-05-02019. met het verzoek om voor 24-05-2019 te betalen?!

Eneco stuurt een nota wat haaks staat op de toezeggingen die de medewerker heeft gedaan.

Dat Eneco zich houd aan de toezegging die door haar medewerker na overleg met haar meerdere is gedaan en aan de telefoon is gecommuniceerd; namelijk het niet in rekening brengen van de genoemde kosten.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door raymond.vankranenburg