Klacht: Klacht contract ketelonderhoud kosten

OEHoogendoorn op 27 mei 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart 2016 trachtte ik een contract voor ketelonderhoud af te sluiten bij Eneco. De monteur kwam netjes langs voor de eerste onderhoudsbeurt echter bleef het contract uit. Ik heb hier diverse malen achteraan moeten bellen om tot de conclusie te komen dat het niet te verwerken viel. Oplossing? Ik heb zelf maar aangeboden me nogmaals aan te melden. Ik sloot via de website een contract af voor € 8,45 per maand. In oktober 2016 was dit stuk eindelijk afgerond.

Eneco besloot echter € 11,00 per maand af te gaan schrijven, helaas niet zonder upgrade van mijn contract maar gewoon voor dezelfde contractvoorwaarden als de door mij afgesloten goedkopere versie. Inmiddels zijn we zo’n 7 telefoontjes en ruim een half jaar verder waarin mij constant aangegeven wordt dat de backoffice cq administratie een creditnota op zal maken en mij hierover zou contacten gezien de slechte afhandeling tot nu toe. U raadt het wellicht al… Wederom STILTE… Ik begin me echt af te vragen hoeveel radslagen ik moet komen doen daar in Rotterdam voordat ze me zien staan… Ik voel me als jarenlange klant van Eneco ronduit in de maling genomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de teveel in rekening gebrachte gelden verklaard en gecrediteerd worden en Eneco haar afspraken, bijv. het simpele even iets laten horen, nakomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 29 mei 2017 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op uw klacht van 27 mei 2017.

We vinden het erg vervelend om te lezen dat er problemen zijn ontstaan nadat u ervoor heeft gekozen om een contract voor ketelonderhoud af te sluiten. Uit uw bericht wordt duidelijk dat dit niet verloopt zoals het hoort. We bieden onze excuses aan voor de gang van zaken.

Ik heb uw bericht direct doorgestuurd naar de afdeling die verantwoordelijk is voor alle zaken rondom het onderhoud van cv-ketels. De klachtafhandelaar neemt spoedig contact op om dit verder te bespreken. Mijn verwachting is dat we nu snel tot een passende oplossing komen.

Vriendelijke groet,
Eva
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door OEHoogendoorn