Mijn Klacht:
In maart 2016 trachtte ik een contract voor ketelonderhoud af te sluiten bij Eneco. De monteur kwam netjes langs voor de eerste onderhoudsbeurt echter bleef het contract uit. Ik heb hier diverse malen achteraan moeten bellen om tot de conclusie te komen dat het niet te verwerken viel. Oplossing? Ik heb zelf maar aangeboden me nogmaals aan te melden. Ik sloot via de website een contract af voor € 8,45 per maand. In oktober 2016 was dit stuk eindelijk afgerond.
Eneco besloot echter € 11,00 per maand af te gaan schrijven, helaas niet zonder upgrade van mijn contract maar gewoon voor dezelfde contractvoorwaarden als de door mij afgesloten goedkopere versie. Inmiddels zijn we zo’n 7 telefoontjes en ruim een half jaar verder waarin mij constant aangegeven wordt dat de backoffice cq administratie een creditnota op zal maken en mij hierover zou contacten gezien de slechte afhandeling tot nu toe. U raadt het wellicht al… Wederom STILTE… Ik begin me echt af te vragen hoeveel radslagen ik moet komen doen daar in Rotterdam voordat ze me zien staan… Ik voel me als jarenlange klant van Eneco ronduit in de maling genomen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de teveel in rekening gebrachte gelden verklaard en gecrediteerd worden en Eneco haar afspraken, bijv. het simpele even iets laten horen, nakomt.
