Mijn Klacht:
Ik heb de afrekening van secco ontvangen voor periode 2016/2017
ineens te hooge bedrage met doorberekening vorgange jaar,
dat is schrikwekkend u hoog de bedrag terwijl in de woon situatie niets verandert is.
Op mij vraag hou dat kan worden verschillende antwoorden gegeven(u heb u meterstand niet doorgegeven en ik heb ze gelijk de bewijs van gestuurd)
nu zeg eneco dat ze 2015 hebben doorberekend ,u kan het als wij de meterstanden hebben doorgeven en vorige jaar geld terug ontvangen hebben.
Gewenste Oplossing:
Beste mw hoeksta,
In 2015en 2016 is de gebruik opgegeven en daar heb ik bewijs van aan juli doorgestuurd,
Gebruik is doorberekend en je kan het duidelijk zien, jullie komen nu zo maar met herberekening en enorme bedrage die ik verdacht vind en niet kan accepteren.
Vorige jaar heb ik nog geld terug ontvangen en deze jaar schrikwekkende bedragen worden op de papier zo maar achteraf opgezet.
In de woonsituatie is niets verandert en ik heb allen CV en Warmwater Electra en gas neem ik van andere partij dus dat kan nooit kloppen,
m.v.g Scekic
