Klacht: Geen stroom meer na installatie Toon

op 04 december 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na installatie van Toon hebben wij geen stroom meer. Woonkamer, slaapkamers geen stroom.
Vanaf 18:00 uur, thuiskomst na werk, is dit geconstateerd.
Eneco gebeld, installatiebedrijf gebeld maar niemand die ons diezelfde avond kon helpen aan stroom.
Er is een wijziging geweest in de meterkast, wat blijkbaar niet goed is gegaan.
Daarbij hebben wij zonnenpanelen, welke nu ook niet werken.

Wij hebben een zoontje die in de gaten gehouden moet worden dmv babyfoon camera, ivm zijn gezondheid. Dat gaat dus ook niet nu!

Als er vandaag nog iemand langs komt om ons te voorzien van stroom!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste mevrouw Haakman,Wat een vervelende situatie. Voor dat ik verder actie ga ondernemen wil ik graag weten of u inmiddels al stroom hebt. Ik zie bij uw klanthistorie dat we op 3 december een order hebben aangemaakt om iemand langs te sturen. Is dit ook gebeurd?Ik hoor graag van u.Hartelijke groet,Adrie Aarse Eneco webcare

Reactie van de melder van de klacht Aniek.haakman

1 maand geleden - De monteur is op zijn vrije dag langs geweest. Heel vriendelijke man. Probleem lag niet aan zijn werk. Heeft aangegeven verder te willen zoeken, en wilde dit evt ook oplossen. Maar dat was iets voor de woningbouw. Stroom is er weer. Lag absoluut niet aan de monteur. Graag zou ik wel een kleinigheidje voor de monteur opsturen. Hoe kunnen we dit regelen? Hij stond er toch maar mooi wel!!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 05 december 2019 om 16:11 geantwoord

Beste mevrouw Haakman,

Wat fijn dat de monteur op zijn vrije dag toch nog is langsgekomen en wat aardig dat u wat naar hem wilt sturen. Heeft u misschien voor mij de naam van de monteur? Ik zie graag uw reactie tegemoet zodat ik het een en ander voor u kan navragen.

Hartelijke groet,

Adrie
Webcare Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Aniek.haakman