Mijn Klacht:
Per 25 mei is er een maandbedrag van 115.- afgeschreven voor de gehele maand mei. Dit is echter niet juist, ik ben nl pas per 11 mei op de XXXstraat komen wonen en dit bedrag had u naar rato moeten incasseren. Toen ik uw medewerker hierover belde, 6 juni +/- om 15.20 uur zei ze dat dit in de jaarnota wel wordt gecorrigeerd. Maar dat ik natuurlijk de grootste flauwekul. Ik weiger te betalen voor 10 dagen in mei terwijl ik nog niet daar woonde. Alleen omdat uw systeem deze wijziging niet aankan? Dat is lekker profiteren van andermans centen! Ook blijven er maar problemen met Eneco als ik bel en ik word er zo langzamerhand echt gillend gek van zoals u met uw klanten omgaat. Kan iemand mij bellen en eens en voor altijd alle problemen oplossen! Maar dan ook echt oplossen met iemand die er bij u verstand van heeft
Gewenste Oplossing:
als er eindelijk eens naar me geluisterd wordt en niet fout op fout gemaakt wordt. Medewerkers praten langs elkaar op en ik ben behoorlijk gefrustreerd over Eneco
