Mijn Klacht:
Een heel verhaal maar bijna 5,5 maand is er geen concrete oplossing, vandaar een klacht via www.klacht.nl:
Op 21 januari heb ik na een heleboel reclame acties vanuit Eneco mijn contract alsnog verlengd. Met de mededeling van de Eneco medewerker dat Toon nu wel mogelijk zou zijn en dat ik op korte termijn zou worden opgebeld voor een afspraak. Het was zeer moeilijk om een afspraak in te plannen maar eind maart werd ik opgebeld (bijna 9 weken na mijn contractsverlenging!) om een afspraak te maken. Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor 6 april om 16:30.
Op 6 april heb ik speciaal vrij genomen maar om 17:30 was er nog niemand langs geweest. Nadat ik maar zelf de klantenservice had opgebeld (een 0900 nummer die ik mag betalen omdat Eneco een fout maakte?) werden excuses aangeboden want de afspraak was niet goed verwerkt en per ongeluk op 14 april gezet ipv 6 april. EN de medewerker gaf ook te kennen dat de afspraak van 14 april er achteraf ook uit was gehaald.
2 fouten dus: ik heb op 6 april voor noppes gewacht en zonder dat de klant op de hoogte is gebracht is de (foutieve) afspraak van 14 april er ook uitgehaald
Uiteindelijk kwaad geworden op Eneco want ik kan niet elke dag vrij nemen van werk. De medewerker gaf (op 6 april aan) aan mij uit coulance kaartjes voor Blijdorp te kunnen geven, dit gebaar kon ik wel waarderen. Echter tot op heden niets via email wel ontvangen. Hij gaf aan dat ik opgebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.
Maandagmiddag 13 april om 13:10 ben ik opgebeld door een installatiebedrijf voor een afspraak voor de installatie van Toon. Toen ik aangaf dat ik stadsverwarming had zei hij dat Toon niet mogelijk was. Ik gaf aan dat Eneco zei dat het wel mogelijk was.
Uiteindelijk na meerdere telefoontjes heb ik medio mei een afspraak kunnen maken voor 9 juni tussen 12:30 en 16:30. Hiervoor heb ik een halve dag vrij moeten nemen.
U raadt het al…wederom is er niemand geweest op 9 juni. Nadat ik ruim 15 minuten aan de lijn heb gehangen werd mij een afspraak op 30 juni aangeboden. Hiermee ga ik niet akkoord gezien het feit dat ik al sinds februari wacht op installatie.
Gewenste Oplossing:
Zo snel mogelijk installatie van Toon (binnen 1 week).
Financiële compensatie in verband 2 vrije dagen die ik dankzij Eneco heb opgeofferd. Ik neem geen genoegen met de standaardkaartjes voor Blijdorp.