Klacht: Emailservice vervangt de backoffice

op 10 augustus 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

In de afgelopen dagen meermaals via email aangegeven dat mijn telefoon ten onrechte, alle bedragen werden binnen de uiterste limiet voldaan, werd afgesloten. Heb veelvuldig gereply-ed, met en zonder feiten. De standaard bevestiging ontvang je rap. Daarna blijft alles stil, geen mail, geen sms en nog erger GEEN TELEFOON!

Sluit mijn telefoon aan, geef ff een sms en ik kan verder met mijn € 50,00 beltegoed.
Tenslotte was het bedrag nog tijdig binnen. Dat jullie je boekhouding niet begrjpen is niet mijn zaak!

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Ik zie dat we de details met betrekking tot de betaling van je ontvangen hebben. Deze hebben we naar onze technische afdeling doorgestuurd. Zij zullen hier zo snel mogelijk naar kijken en contact met je opnemen. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 13 augustus 2012 om 12:28 geantwoord

Zie geplaatste reactie. Klacht is in behandeling onder andere titel.

Reactie van de melder van de klacht pvangarderen

5 jaren geleden - Ben ik een hele week aan het mailen omdat die @#$telefoon is afgesloten door HOLLANDS NIEUWE blijkt er ineens een andere maand dan waarover werd gesproken open te staan bij HOLLANDS NIEUWE. Maar ik heb dus de maand mei DUBBEL BETAALD. Echter bij HOLLANDS NIEUWE konden ze alleen een nieuwe mail met betaallink sturen. Zodat ik van ellende HOLLANDS NIEUWE nogmaals heb betaald. Met administratiekosten. HOLLANDS NIEUWE ZET DE KLACHTEN OP OPGELOST MAAR DAT ZIJN ZE NIET! IK ZIT ZONDER TELEFOON EN HEB NU TEVEEL BETAALD.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Heeft op 29 juni 2017 om 07:36 geantwoord

Nooit opgelost. Leugenaars

Alle klachten die gemeld zijn door pvangarderen