Klacht: eindafrekening 2013

op 15 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Dinsdag 14 januari 2014 om ca. 16:00 uur heb ik de klantenservice gebeld en een heer aan de telefoon gehad. Het probleem voorgelegd aan hem. Ik heb 2 aanmaningen ontvangen, een v.h. voorschot over maart 2013 en een van de eindafrekening 2013/2014. Deze beide bedragen zijn betaald 3-9-2013 en afgeschreven 4-9-2013. Betaald via de Rabobank, (rek.nr. NL14RABO0142277851 tnv J.W.A.M. de Beer), maar de heer in kwestie kon dat zo niet nakijken, dus moest ik nog een keer terug bellen. Ongeveer een kwartiertje later een mevr. of mejuffrouw aan de telefoon, die kon kennelijk wel iets opzoeken, maar vond de betalingen niet.
Het betreft de erven L.J.F.A. Vennix. gebruikeradres: Calandhof 143 5025 DK Tilburg. Overgemaakt aan Essent Retail Energie 76,00 euro voorschot maart 2013 tegenrek. NL32ABNA0242244777, transactieref. 55805793. Overgemaakt aan
Essent Retail Energie 21,51 euro eindafrek. 2013/2014 tegenrek. NL32ABNA0242244777, transactieref. 55805791.

Wanneer u deze aanmaningen laat vervallen. De bedragen zijn al lang betaald en ik heb geen zin heb in weer een hoop gedoe, zoals met de eindafrekening in 2013. Vreemd dat er ook weer een maandbedrag verdwenen is en nu ook nog het bedrag van de eindafrekening.
Ik hoop dat u deze bedragen nog terug vind.

G.J.M. Vennix, Luchtenburg 5, 5346 VD, Oss
e-mail: gvennix@ziggo.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 15 januari 2014 om 10:22 geantwoord

Geachte heer Vennix,

Wij hebben elkaar op 15 januari 2014 telefonisch gesproken. Wij hebben de door u genoemde betalingen gevonden. Deze zijn terugbetaald op een ander, bij u bekend, rekeningnummer. Wij hebben afgesproken dat u dit nakijkt en de betalingen overmaakt. De aanmaankosten hebben wij laten vervallen. Zoals afgesproken zal ik de klacht bij deze sluiten.

Groet,

Dave
Essent Klantenservice Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gvennix