Klacht: Eeen grote chaos bij HN

op 17 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf dat mijn abonnement is ingegaan, kan ik niet bellen en sms’n. Heb deze klacht eerder al gemeld. HN heeft geprobeerd om mij te bellen, maar als je telefoon niet werkt, dan kunnen ze niet bellen, want HIJ DOET HET NIET.
Krijg van de ene na de andere zogenaamde deskundige klantenservicemedewerker, een mail en oh wat zijn ze behulpzaam. Maar ondertussen kan ik nog steeds niet bellen, hoezo durft HN, dan te melden dat de klacht is opgelost. Gisteren kreeg ik opnieuw een melding, maar nu, met de mededeling dat ik binnen 48uur hoor of mijn contract kosteloos kan worden beëindigd. Ik ga heel graag akkoord met het kosteloos beëindigen van mijn contract, het moet nu maar eens afgelopen zijn. Belcompany weet niet wat er aan de hand is de klantenservice weet niet wat er aan de hand is en tenslotte zegt men dat Vodafone de frequenties heeft veranderd en dat het daar aan ligt. Grote onmacht van “deskundige” mensen op de klantenservice.
HollandsNieuwe Doe me een lol en zeg niet op klacht.nl,dat je de klacht hebt opgelost, want het mailtje dat ik gekregen heb met de oplossing is werkelijk om te lachen. Jullie maken dus op een beschamende manier gebruik van Klacht.nl, zo kan ik ook een hoog percentage bereiken.

Ik wil direct weg bij HN en mocht dat niet kunnen, dan wil ik van HN horen bij welk klachteninstituut men is aangesloten.
Desnoods zet ik mijn rechtsbijstand in.
Tip: verschuil je niet achter het internet, geef een fatsoenlijk nummer dat je kunt bellen, geef goede informatie en zet deskundige mensen aan het werk. Ik heb het helemaal gehad met jullie. Ik heb al eerder aangegeven, ik kan zelfs mijn bankzaken niet meet regelen, omdat het bij jullie niet op orde is. Doe me een lol en zeg niet op klacht.nl, dat je het heb opgelost, want het mailtje dat ik gekregen heb met de oplossing is werkelijk om te lachen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 17 januari 2014 om 12:18 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht hierbij mijn reactie. Er is u een kosteloze annulering aangeboden door de desbetreffende afdeling. Wanneer u nummerbehoud aanvraagt bij een andere provider zal deze aanvraag door ons worden goedgekeurd. Op de dag dat het nummer wordt overgezet naar de nieuwe provider wordt het abonnement bij hollandsnieuwe stopgezet. Wanneer wij het abonnement per direct zouden beëindigen, raakt u uw telefoonnummer kwijt. Wij willen u graag de mogelijkheid bieden uw telefoonnummer te behouden.

Ik beschouw uw klacht hierbij als opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u eventueel terecht bij ons op Facebook of Twitter.

hollandsnieuwe.

Alle klachten die gemeld zijn door qtnA4U42J