Klacht: op terugweg betalen voor handbagage

edithbrusik op 26 mei 2019 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,
Een aantal dagen naar Edinburgh geweest. Zowel heen als terug met exact dezelfde bagage gereisd, dwz koffertje binnen de gestelde maten en een handtas. Tot mijn grote verbazing moest ik vandaag bij boarding vd terugvlucht ineens 50 pond afrekenen omdat de dame vond dat mijn bagage niet voldeed, koffertje verdween in het bagageruim. Dit is natuurlijk uitermate vervelend temeer omdat het exact hetzelfde was op de heenweg en toen geen opmerking hierover gehad!! Er leek ook van willekeur sprake te zijn omdat verscheidene engelse reizigers zelfs grotere handtassen (en ook een koffertje) mee hadden dan ik!! Een engelse dame die naast me zat in het vliegtuig (rij 19, seat c) had zelfs een tas die bijna niet onder de stoel paste maar ook een koffertje! Hoop dat u snapt dat ik me behoorlijk beetgenomen voel. Heb ook tegen de baliedame gezegd dat ik een klacht wilde indienen en protesteerde tegen de gang van zaken. Dat kon ik alleen online doen volgens deze dame. Indien nodig heb ik zelfs foto’s ter ondersteuning van mijn verhaal. Hoop snel van u te horen hoe dit kan gebeuren en hoe we dit verder afhandelen.
Met vriendelijke groet,
Mevr. E. Brusik – de Jong

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de 50 pond teruggestort werd en EasyJet zijn maatregelen neemt dat alle reizigers op dezelfde manier beoordeeld worden.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door