Klacht: onterechte naamswijziging

op 13 augustus 2019 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Daar stond ik dan 2 augustus in de rij 2 12 u van te voren op schiphol. Er waren 2 balies open, en het duurde en duurde. eindelijk na bijna 1 12 u wachten was ik aan de beurt om mijn bagage ( lees 1 koffer) in te checken. kom ik bij balie bij medewerker die niet eens goedemorgen kan zeggen , kijkt naar mijn id en ticket en gaat bellen met medewerker. resultaat: ik moest naar algemene balie. Moest naamswijziging laten plaatsvinden. waarom vraag ik? omdat er op mijn ticket N Deiters staat en op mijn ID Nicole Rita Deiters….ik zeg nog dat ik vaker bij hun geboekt heb en het zo heb gedaan en geen problemen gaf. nu wel zei de medewerker. Geen keuze. ik naar algemene balie waar het druk was… en moest wachten. inmiddels 45 minuten voor vertrek vlucht en dus gaat bagage drop off dicht, aan de beurt: ja zegt medewerker er zijn vast meer mensen met deze naam dus u moet 2x €73 betalen voor naamswijziging, heen en terug reis… totaal €146. Maar waarom, dit heb ik vaker gedaan met alleen min initiaal. Nu dus niet, u kunt uw koffer meenemen naar de gate en dan alsnog moeten betalen, ik zeg dat gaat niet want die mag niet door secutrity en ik wil graag mijn vlucht halen. ik was om 0545 op schiphol voor een vlucht die om 815 u vertrekt. Ik dus betaald en naar de prioritydrop off liggage. vertel mijn verhaal en deze medewerker vond het maar raar. Koffer afgegeven en gerend naar de gate, ik was dus een van de laatste passagieren aan boord, maar wel €146 armer…. en nu krijg ik bij Easy jet geen gehoor. mail gestuurd, geen antwoord! en nu dan… niets meer. Help!

als ik de €146 terug krijg of tenminste de helft voor deze onterechte naamswijziging.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NicoleDeiters