Mijn Klacht:
Om in te checken moet ik paspoort gegevens invullen. Als ik kies voor paspoort komt er de volgende melding : Er is een renderingfout opgetreden: Kan ‘removeChild’ niet uitvoeren op ‘Node’: Het knooppunt dat moet worden verwijderd, is geen onderliggend knooppunt van dit knooppunt.
Dit is al een week zo. Heb het al 6 keer geprobeerd op verschillende dagen.
Er kan dus niets ingevuld worden dus kan ik niet door naar inchecken. 14-1 Gebeld met easyjet, 30 min in de wacht daarna 30 min aan de tel. Medewerker heeft al onze gegevens ingevoerd maar als ik zelf probeer in te checken zijn deze gegevens niet te zien en krijg ik weer de zelfde melding als hierboven. Nog steeds niet mogelijk om in te checken.Medewerker gaat het uitzoeken en beloofd mij terug te bellen. 5 uur later nog geen tel ontvangen. WQeer gebeld, 30 min in de wacht. Andere medewerker. Hij kan niets voor mij doen, hij kan mij ook niet inchecken.. Ik moet op de vertrekdag maar in de rij gaan staan. Dit is een online luchtvaartmaatschappij waarbij je online al meer dan een week je zaken niet kan regelen. En dan wordt ik afgescheept met ga maar in de rij staan.
Echt hele slechte service en klantonvriendelijk.! Ik wil mijn klacht melden via de website van easyjet maar als je zoekt naar een klachtenformulier komt er 0 resultaat. Vandaar dat ik het nog niet bij hen heb kunnen melden.
Gewenste Oplossing:
Als ik ingecheckt wordt door easyjet omdat dit mij en 2 medewerkers van easjet niet lukt om te regelen.