Klacht: Boete moeten betalen voor niet volledige voornaam vermeld.

A18 op 13 januari 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerkers van easyJet,

19 december vlogen wij met jullie maatschappij naar Edingburgh.
Omdat we de instapkaarten niet konden laden op Schiphol zijn we bij de balie aangegaan.
We hebben toen een boete moeten betalen omdat ik onze voornamen niet volledig had uitgeschreven.
Bij de balie gaf de vrouw aan dat dit waarschijnlijk gratis kon maar we moesten uiteindelijk toch 130,00 betalen.
We hebben natuurlijk betaald omdat we de vliegtuig moesten halen maar we waren hier niet blij mee.
De man die ons de boete gaf vertelde dat we maar een klacht moesten indienen waarschijnlijk krijgen we het bedrag dan terug gestort.
En het vreemde is dat uiteindelijk op de instapkaart maar de helft van mijn voornamen zichtbaar waren….
we vlogen op 19 december om 13.25 uur.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het gehele bedrag wat ik betalen moet graag terug willen ontvangen, dat was 130,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door