Klacht: €12,40 afgeschreven

op 08 augustus 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gisteren een sms gekregen van 4040-CMTelecom-300 en nadat ik OK heb gestuurd is er €12,40 van mijn rekening gehaald. Ik weet niet waar ik voor heb betaald en daarom wil ik mijn geld terug.

Alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Er geen geld van mijn rekening wordt gehaald en ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dimitri14

5 jaren geleden - Dankjewel Robin

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 september 2015 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Heeft op 05 september 2015 om 14:37 geantwoord

Ik vind de zaak nog niet opgelost, want ik heb mijn geld niet terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Dimitri14