Klacht: €12,40 afgeschreven

op 08 augustus 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gisteren een sms gekregen van 4040-CMTelecom-300 en nadat ik OK heb gestuurd is er €12,40 van mijn rekening gehaald. Ik weet niet waar ik voor heb betaald en daarom wil ik mijn geld terug.

Alvast bedankt.

Wanneer Er geen geld van mijn rekening wordt gehaald en ik mijn geld terug krijg.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Dimitri14

5 jaren geleden - Dankjewel Robin

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 04 september 2015 om 09:45 geantwoord

Heeft op 05 september 2015 om 14:37 geantwoord

Ik vind de zaak nog niet opgelost, want ik heb mijn geld niet terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Dimitri14