Klacht: e-tickets

op 20 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, ik denk niet dat het echt een klacht is, maar het betreft de e-tickets, e-tickets zijn geldig wanneer je de datum en de plaats waar je naar toe moet ingevuld hebt, en je kan ze ook niet naar een ander overdoen, wanneer je ziek bent die dag, dit heb ik nu 2 keer meegemaakt, afgelopen zaterdag zou ik met de e-ticket actie Hema naar Utrecht, maar deze ochtend werd ik ziek wakker, dus voor mijn gevoel heb ik ns blij mogen maken met een reis die ik niet kon maken, dit heb ik 2 jaar terug ook gehad, met een actie van Alberth heijn, en het geld krijg je niet terug, is er geen andere mogelijkheid hiervoor? Dat je bij uitval je e-ticket toch kan doorgeven aan een ander of zo?

Gewenste Oplossing:

e-tickets niet op datum vaststellen, maar uitgeven als een soort ov kaartje.
Ik zou het prettig vinden als ik de gemaakte kosten wel vergoed krijg, omdat het voor mij niet zomaar een bedrag is.

Zo haalt u uw kaartjes op...

Let op: deze e-mail is niet geldig als vervoerbewijs. Uw e-ticket downloadt u op uw persoonlijke pagina.

Bedankt voor uw bestelling bij NS. Hieronder vindt u de gegevens van uw bestelling. Ga naar uw persoonlijke pagina om uw e-ticket op te halen. Klik op de gele knop hieronder om naar uw persoonlijke pagina te gaan.

Haal mijn kaartjes op >

Ordernummer

03499471

U heeft betaald op

01 juni 2016 om 12:05

Dagretour HEMA 2e klasse
Den Helder - Utrecht Centraal
Reiziger 1
€ 18,00
Couponcode: AKP4E5YN3M5KY - € 18,00

Totaal € 0,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke.pruis