Klacht: e ticket werkt niet

op 30 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelde e-ticket via actievan de dag werkte niet en ook personeel aan de balie kon mijn dochter niet verder helpen.
Ticket was expres al met hoge resolutie in kleur geprint.
GEvolg: 2x €25,- extra reiskosten (Dordrecht – Assen en vice versa) omdat dochter die twee dagen wel moest reizen en geen ander ticket meer kon kopen

Gewenste Oplossing:

Als de extra gemaakte kosten a €50,- vergoed zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Terweij