Klacht: Dubbel maand abonnement.

op 15 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per ongeluk een 1e klas maand abonnement naast mijn 2e klas abonnement afgesloten. Nu ben ik 25 euro kwijt en Moet ik en dagelijks mijn abonnement omzetten naar 2e klas of anders Ben ik 14 euro per dag extra kwijt Aan die 1e klas. Kost me dus een hoop moeite en geld aankomende maand.

Gewenste Oplossing:

Alleen een 2e klas abonnement op mijn kaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Aukfluitman