Klacht: dubbel betaald voor e-ticket en niet vervoerd

op 19 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht op 15-4 een e-ticket voor Enschede-Apeldoorn. Door een providerstoring kwam de betaling niet tot stand volgens de computer. Probeer later was het verzoek. Tien minuten lukte het wel en ontving ik e-ticket. Achteraf bleek dat de 1e betaling wel tot stand was gekomen en ik dus dubbel had betaald. Op 15/4 om 10.15 uur moest ik en alle anderen uit de Intercity vanaf Enschede omdat er problemen waren met het plaatsen van een fietsbrug in Hengelo. Er was geen vervangend vervoer beschikbaar en het aanwezige NS personeel kon ook niet zeggen wanneer er wel weer vervoerd zou worden. Ik heb me door een kennis met een auto naar Apeldoorn laten brengen Dubbel betaald en niet vervoerd. De terugreis op 18/4 ging probleemloos.

Gewenste Oplossing:

dubbel betaalde e-ticket terugbetaald en vergoeding voor het niet vervoeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Makroe