Klacht: dubbel betaald voor e-ticket en niet vervoerd

op 19 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kocht op 15-4 een e-ticket voor Enschede-Apeldoorn. Door een providerstoring kwam de betaling niet tot stand volgens de computer. Probeer later was het verzoek. Tien minuten lukte het wel en ontving ik e-ticket. Achteraf bleek dat de 1e betaling wel tot stand was gekomen en ik dus dubbel had betaald. Op 15/4 om 10.15 uur moest ik en alle anderen uit de Intercity vanaf Enschede omdat er problemen waren met het plaatsen van een fietsbrug in Hengelo. Er was geen vervangend vervoer beschikbaar en het aanwezige NS personeel kon ook niet zeggen wanneer er wel weer vervoerd zou worden. Ik heb me door een kennis met een auto naar Apeldoorn laten brengen Dubbel betaald en niet vervoerd. De terugreis op 18/4 ging probleemloos.

dubbel betaalde e-ticket terugbetaald en vergoeding voor het niet vervoeren

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 11:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Makroe