Klacht: Droidboost claimt elke week vanaf 29-05-2016

op 23 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

zonder toestemming te hebben gegeven wordt er vanaf 29 mei elke week 5 euro via vodafoon extra afgeschreven.zie overige content

Geld moet worden terug gestort

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 september 2016 om 12:52 geantwoord