Klacht: Droidboost

op 15 februari 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

ik heb afgelopen dinsdag voor het erst een SMS ontvangen dat ik een abbonement heb bij een betalde dienst Droid boost.

Ik heb nooit een dergelijk abbonement afgelsoten. Ik ben zelf ICT-er en ik klik nooit zomaar ergens op,.

Het feit dat CM Telecom dit abbonement toch doorgeeft aan Vodapfone zorgt ervoor dat al meer dan 12 weken lang een bedrag van 5 euro is afgeschreven.

Ik lees online dat ik me kan afmelden , maar dat is geen goede reactie. Deze aanmelding heeft gewoon nooit plaatsgevonden. Ik hoef hier geen verantwoordelijkheid voor te nemen..

Ik wil mijn geld terug
ik wil excuses
Bedrijven die dergelijke praktijken uitvoern moeten geblokkeerd worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 maart 2017 om 11:53 geantwoord