Klacht: Droidboost

op 15 februari 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb afgelopen dinsdag voor het erst een SMS ontvangen dat ik een abbonement heb bij een betalde dienst Droid boost.

Ik heb nooit een dergelijk abbonement afgelsoten. Ik ben zelf ICT-er en ik klik nooit zomaar ergens op,.

Het feit dat CM Telecom dit abbonement toch doorgeeft aan Vodapfone zorgt ervoor dat al meer dan 12 weken lang een bedrag van 5 euro is afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Ik lees online dat ik me kan afmelden , maar dat is geen goede reactie. Deze aanmelding heeft gewoon nooit plaatsgevonden. Ik hoef hier geen verantwoordelijkheid voor te nemen..

Ik wil mijn geld terug
ik wil excuses
Bedrijven die dergelijke praktijken uitvoern moeten geblokkeerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 20 maart 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hawk8748