Klacht: Verzendbewijs

Martijnrensink op 27 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 29 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Martijn, Dat is goed nieuws om te horen. Bedankt voor de terugkoppeling en ik wens je een fijne jaarwisseling toe. Vriendelijke groeten, Maria

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 27 december 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Dag ik heb vandaag een retour pakketje in deventer bij 1001 shop boxbergenweg nummer 50 ingeleverd maar kreeg er geen bewijs van hoe zit dat dpd

Gewenste Oplossing:

Als ik ckr weet dat het pakketje wat ik retour heb gedaan dat ook daadwerkelijk op het retour adres aan komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Hallo Martijn, Bedankt voor je bericht. Je kan met het pakketlabelnummer het pakket blijven volgen in de track en trace. Heb Je deze niet dan laat het me even weten, dan zoek ik eventueel op ontvangersgegevens voor je. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Bedankt voor u reactie het pakket is afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 december 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM