Klacht: Pakket niet gekomen

Joran.B op 29 november 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 30 november 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Joran, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas kunnen wij voor zendingen in BE niks inzien/betekenen. Om...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 29 november 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou op 29/11 aan mijn deur staan tussen 16u08 en 17u08 maar is
Niet gekomen. Er is geen verwittiging geweest dat

mijn pakket later zou komen.
Ik zou graag weten wanneer ik mijn pakket dan wel zou krjgen.

Gewenste Oplossing:

Een oplossing en mijn pakket bezorgd hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 30 november 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM