Klacht: Pakket niet bezorgd maar naar DPD afhaalpunt gebracht

Gedupeerde 3x op 15 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 18 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Fred, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Wij doen maar een leverpoging aan de deur, mocht je...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 15 december 2017

Een klant van DPD heeft geklaagd over de levering van een pakket dat op 14 december 2017 zou worden afgeleverd. De bezorger heeft niet aangebeld en heeft in plaats daarvan een brief achtergelaten om het pakket bij een afhaalpunt op te halen, terwijl de klant thuis was. De klant heeft eerder soortgelijke ervaringen gehad en heeft geen reactie ontvangen op zijn klacht naar Berkel Rodenrijs.

Mijn Klacht:

Pakket zou 14-12-2017 tussen 14.02 & 15.02 afgeleverd worden ,dus thuis gebleven . Bezorger niet de moeite genomen om aan te bellen maar gelijk brief in bus dat ik het moest op halen bij afhaalpunt.aflever adres is 2e etage met lift neemt waarschijnlijk te veel tijd in beslag ,briefje invullen is sneller. Klacht gestuurd naar Berkel rodenrijs wordt gewoon niet op gereageerd.p.s.dit isniet de eerste keer dat dit op deze manier gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als het thuis wordt gebracht waar ik voor betaald heb en recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 december 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM