Klacht: Pakket blijft in depot liggen en wordt niet bezorgd

klager5daea86d op 07 oktober 2026 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Open
Datum 7 oktober 2026

Een klant heeft een probleem met DPD, omdat een pakket al meerdere dagen in het depot ligt en niet bezorgd wordt. Ondanks contact met de klantenservice, die aangaf het probleem op te lossen, is er nog steeds geen actie ondernomen. De klant ervaart deze situatie als zeer frustrerend, vooral omdat het pakket dringend nodig is.

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over DPD omdat mijn pakket al dagen in het depot ligt en niet wordt bezorgd. Ik heb contact opgenomen met DPD en zij gaven aan dat ze ermee bezig zouden gaan, maar er is nog steeds niets gebeurd. Deze situatie is zeer frustrerend, omdat ik mijn pakket dringend nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek DPD vriendelijk om mijn pakket zo snel mogelijk te bezorgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht klager5daea86d

2 weken geleden - Wat een waardeloos bedrijf, voor de 2e maal pakket niet bezorgd Wanprestatie!!!! Aan een ieder: verzend nooit meer iets via DPD !!!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM