Klacht: Niet gekomen

Nina30 op 02 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status In behandeling
Datum 2 augustus 2017

Een klant van DPD meldt dat een geplande levering tussen 15:00 en 16:00 niet heeft plaatsgevonden. In plaats daarvan ontving de klant een e-mail waarin stond dat het pakket bij een afhaalpunt, dat meer dan 3 km verderop ligt, is afgeleverd, terwijl er dichterbij ook een afhaalpunt beschikbaar is. De klant, die slecht ter been is, geeft aan dat deze situatie onacceptabel is en overweegt geen toekomstige bestellingen meer te plaatsen bij DPD.

Mijn Klacht:

Ze zouden tussen 15:00 en 16:00 leveren. Dit is dus nie gebeurd. Krijg ik een mail dat ze pakketje bij een afhaalpunt hebben geleverd . Toppunt is dat de afhaalpunt ruim 3 km van mij vandaan is terwijl hier bij mij om hoek ook een afhaalpunt is. Ik heb niets voor niets besteld. Ik ben slecht bij been en kan niet zomaar weg. Ik ga nooit meer een bestelling doen als de koerierdienst dpd is. To

Gewenste Oplossing:

Pakket nogmaals thuis bezorgen of bij dichtsbezijnste punt om.af te halen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Hallo Nina, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je pakket niet thuis bezorgd is en dat je deze vervolgens 3 km verderop moest gaan halen. Als je ons je pakketnummer, postcode en huisnummer doorgeeft dan spreken wij de betreffende transportafdeling hier zeker op aan. Groeten, Mandy

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM