Klacht: mijn bestelling komt niet toe

gunther1975 op 13 januari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 15 januari 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Gunther, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Ik kan in deze helaas niet met je meekijken omdat het een zending in België betreft (we hebben alleen contact met de...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 13 januari 2018

Een klant heeft op 4 januari 2018 een bestelling geplaatst bij Farmaline, maar heeft deze op 13 januari 2018 nog steeds niet ontvangen. De klant vraagt om hulp bij het oplossen van dit probleem.

Mijn Klacht:

mijn pak is op 4/01/2018 bestelling zijn nu 13/01/2018 via farmaline besteld
wie kan mij help

Gewenste Oplossing:

ik wel mijn pak nog of geef mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 januari 2018 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM