Klacht: Label verkeerde adres geprint

Harrie Blankers op 11 januari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 januari 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Harrie, Bedankt voor je bericht. We kunnen helaas de aangemaakte pakketten niet declareren. Wat je zou kunnen doen, is het label in de toekomst gebruiken en ons op moment van verzending een ander adres doorgeven per email. (als het...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 11 januari 2017

Harrie Blankers heeft drie pakketten besteld, maar op één pakket is een verkeerd adres geprint. Ondanks contact met de klantenservice en een afleverdepot kon hij geen oplossing vinden voor het wijzigen van het label. Hij heeft inmiddels een nieuw label laten maken en vraagt zich af of hij de kosten hiervoor kan terugvorderen.

Mijn Klacht:

Ik heb 3 pakketten op hetzelfde adres besteld.
Deze heb ik geprint , maar op 1 pakket staat een verkeerd adres geprint.
Kan ik dit wijzigen.
Label 05228050861648 is fout.
Ik heb customer service gebeld alleen die konden mij niet helpen zeiden ze.
Ook een afleverdepot gebeld ook deze kon me niet helpen.
Hoe moet ik dit veranderen.
Ik heb inmiddels een nieuw label laten maken.
Kan ik dit label terug declareren? Deze kan ik niet gebruiken.

Mvg Harrie Blankers
0651066968

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 januari 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM