Klacht: DPD koerrier heeft pakket kwijtgemaakt of gestolen!

op 09 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik weet niet waarom deze klacht als opgelost gemarkeerd werd terijl het ZEKER niet opgelost is.

Ik heb online een online bestelling geplaatst, betreffende autobanden.

Deze af laten leveren op een adres, echter was het adres op dat moment niet beschikbaar.

DPD koerrier claimt pakket te hebben afgeleverd op een ander adres.

Echter deze mensen weten van niets, ook geen briefje in de bus dat het ergens anders is afgeleverd niets…

De naam waarmee het pakketje ondertekent is kan ook niet mogelijk zijn.

Bijna 100% zeker dat de koerrier gewoon maar zelf getekend heeft met een naam die hij ergens dacht te zien en alles zelf heeft meegenomen.

DPD kan en mag contact nemen met alle buren in deze straat, iedereen is ingelicht.
NIEMAND heeft een pakket ontvangen.
Ik ben bereid aangifte te doen en via rechtsbijstand hier echt een punt van te maken.

DPD heeft het pakket absoluut kwijtgemaakt en zelf de aftekening ingevuld want ook de bewoner op nr 47 kan ook aantonen op verschillende manieren dat er niemand aanwezig was op dat tijdstip en dat die naam waarmee getekend is NIET klopt.

Ik ben ronduit woedend op DPD.

Gewenste Oplossing:

Als DPD mijn pakket bij MIJ thuis aflevert of de aankoop vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door luc483