Ik haal elke week 3 dozen koffie van dolce gusto. Ai Lait, cappucino en lungo. Steeds vaker gebeurd het dat de cups niet werken. De druk blijft in de cup en er komt dus geen koffie uit. Tevens merk ik... Lees meer
Heb nu 2keer in plaats van 15/15cups lungo 12 cups/18 cups ontvangen.zo jammer!!is cappucino.
Groetjes tessie neijnens Lees meer
Heb een bestelling gedaan, kwam erachter dat de postcode niet goed verwerkt is, wil hierover in contact komen met dolce gusto, echter is dolce gusto op geen enkele manier te bereiken, een mail versturen via de site werkt niet,... Lees meer
Ik heb meegedaan met de koffie te goed actie. We zijn nu twee maanden verder en heb nog steeds niks gehoord of gezien. En 60 euro is een hoop koffie. Lees meer
mijn dolce gusto machine lekt water aan de onderkant wat kan ik hier aan doen ? Lees meer
het apparaat lekt water aan de onderkant bij het waterreservoir, ik heb het apparaat gereinigd en dat leek even te helpen. Inmiddels lekt hij weer. Lees meer
Menig maal bijna geen water doorvoer mogelijk ,dus komt er ook geen koffie uit Lees meer
Ik heb een ander hualf jaar een dolce gusto krups titanium en tot mijn verbazing heb ik ontdekt dat het plaatje waar de capsulehouder tegenaan klikt is geroest!! HEEL ERG ONGEZOND zo durf ik geen koffie meer te... Lees meer
Beste heer mevr
Ik heb van de week bij de jumbo een groot pak cappuccino koffie cups gekocht maar er zitten alleen maar koffie cupjes in het doosje. Lees meer
De laatste maanden hebben we regelmatig
Dat de cub niet open gaat
Hij druppelt een beetje en na lang wachten komt het kopje met veel geronk half vol.
Je hoort het al als hij begint.
Regelmatig gemiddeld 3a4 cubs per verpakking.
We... Lees meer