Klacht: documenten spoorloos

op 13 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

documenten zijn nooit geleverd en nu spoorloos, melding bedrijf gesloten is tijdens vakantie. Maar bedrijf was gewoon open volgens kantooruren.
Niemand die mij nu kan vertellen waar alles is gebleven. Onderzoek gaat 8 werkdagen in beslag nemen maar daar hebben wij nu niets aan.

Graag snelle actie en documenten leveren volgens afspraak.Verzending is is al van 28 September

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedmorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team ----------------------------------------

Reactie van de melder van de klacht linda.poppe@zrefinery.nl

3 maanden geleden - 1Z4AX7430496308996 laatste reactie van UPS hieronder, niet echt klantgericht als je zo vaak gebruik maakt van jullie service. U zult de uitslag per mail ontvangen, er zijn geen tussentijdse updates mogelijk. Het onderzoek loopt.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 september 2018 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor het ongemak. Deze zending is in eerste instantie vertraagd vanwege een foutieve land aanduiding op het label :

VALENTINA GRIMM
LUKOIL LUBRICANTS GMBH
UFERSTRASSE 8
WENEN 1220
SWITZERLAND

Bij aankomst in Oostenrijk is het pakket om een of andere reden naar de eerste afleverpoging niet meer gescand. Er is pas op de 11e een onderzoek geopend en dat is dan ook de reden dat er momenteel nog geen updates bekend zijn. Als u updates wilt hebben dan kunt u deze in de loop van volgende week via onze klantenservice verkrijgen. De uitslag van het onderzoek zal per email naar u toe worden gestuurd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door linda.poppe@zrefinery.nl