Klacht: Slechte service voor slecht product

op 07 april 2018 over Djoozy in de categorie Digitale TV

Anderhalve maand na aanschaf van de H96 Pro Plus Octa Core S912 media player – Android TV Box with 3GB RAM starte de box niet meer op. Na enkele weken heen en weer gemaild te hebben om een retourticket te krijgen terug gestuurd naar Djoozy. Pas bij navraag of ze het product hadden ontvangen (een week na de track en trace ontvangstbevestiging) wisten ze mij te melden dat de box het wel bij hen deed en vroegen ze me nogmaals wat het probleem was. Dit met foto’s en veel tekst beschreven, maar ze verzekerde me dat de box het moest doen. Ik had er geen vertrouwen in, ik dacht aanspraak te kunnen maken op fabrieksgarantie ofzo, en wilde eigenlijk mijn geld terug. Toch retourzending geaccepteerd, maar de box deed het nog steeds niet.
Mijn melding hiervan werd afgedaan met een flauwe opmerking over de hdmi kabel die een signaal naar de box zou sturen, die de schijn wekt dat het aan mijn tv ligt. Hierna reageren ze niet meer op mijn mails (telefonisch zijn ze niet te bereiken) en mijn mooie review op hun site zie ik ook niet terug.
Djoozy neemt zijn klanten niet serieus en neemt geen verantwoordelijkheid voor de producten die ze verkopen.

Wanneer ik mijn geld retour krijg voor een niet functionerend product.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Djoozy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sven.W.