Klachten over Djoozy

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Djoozy zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Digitale TV

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Defect keyboard

Klacht van Rven op 19 april 2018 over Djoozy in de categorie Digitale TV

type-i8-mini-keyboard-zwart gekocht bij Djoozy. Het apparaat laadt niet goed op en de touchpad is veel te gevoelig. Heb dit gemeld en krijg geen reactie op retourvraag en verdere mail. Mijn rescensies worden verwijderd. Wat een slecht bedrijf Lees meer

Geen gehoor

Klacht van Mo76 op 05 april 2018 over Djoozy in de categorie Digitale TV

Ik heb op 22-12-2016 een autoradio gekocht vw rsn 10 replica,nu werkt de touchscreen niet heb gebeld kon alleen via mail werd er gemeld door automatische telefoon,heb gemaild maar geen mail teruggekregen er zit 2 jaar garantie op de radio. Met... Lees meer

Bestelling retour gestuurd AfterPay

Klacht van Dellon2000 op 15 maart 2018 over Djoozy in de categorie Digitale TV

ORD 16096 Ik had op 03-02-2018 bestelling retour gestuurd. Ik krij nog steeds email van AfterPay dat ik moet betalen. Ik heb 6 keer email gestuurd naar Djoozy met informatie over deze retour verzendig. Deze bedrijf heeft telefoonnummer als... Lees meer

defecte mqx pro speler retour

Klacht van jan schuurman op 09 maart 2018 over Djoozy in de categorie Digitale TV

mijn mxq pro is door gebrand en vervangen door djoozy met een andere box deze echter heeft een android versie van 5.1.1 er op staan ,en ik had een box met de nieuwste android versie er op. Tevens werkt hij niet goed... Lees meer