Mijn Klacht:
Ik weet dat mijn klacht (en die van vele anderen) toch genegeerd worden (en dom word gevonden), maar moet toch mijn frustratie kwijt.
Op zoek naar een leuk verjaardags cadeau voor mijn man stapte ik vol verwachting ons plaatselijke Dixons binnen. Winkel was zowat leeg, en de medewerker melde mij het sluiten van de winkel. Hij verzekerde mij dat Dixons online verder ging en stelde voor een giftcard voor mijn man te kopen (zou ik ook niet met lege handen komen te staan zei hij) Als de site online kwam kon hij dan naar hartelust zelf zijn cadeau uitzoeken. Komen we tot de ontdekking dat ze een verhuur bedrijf zijn geworden???? Ik voel me flink belazerd door de domme verkoper met zijn mooie praatjes. Failliet of niet het doet me veel verdriet zo een duur plastic pasje van 80 Euro op tafel te zien liggen, vind het diefstal. De klant is geen koning meer in deze moderne wereld. Je krijgt gewoon geen mogelijkheid om je zuur verdiende centjes te kunnen verzilveren. Aangezien ik zelf wel eens online koop dacht ik dat alles goed zou komen. Boy wat had ik het mis.
Gewenste Oplossing:
Dat de giftcard wel te verzilveren zou zijn op de webshop. Voor bijvoorbeeld kantoorartikelen, headphones of andere kleine gadgets.