Klacht: TV Bakje

compassie op 02 oktober 2017 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn Tv Bakje op 27 september 2016 gekocht en hij heeft het nooit gedaan, na lang wegen en wikken mocht ik hem dan terug sturen en zou ik een nieuwe thuis gestuurd krijgen, heb hem 27 oktober terug gestuurd en ze hebben hem de 28e oktober binnen gekregen en ik heb al heel veel meer dan 50 messenger of mail berichten gestuurd maar tot aan de dag van vandaag nog geen nieuw bakje of nog liever het geld terug dat ik ervoor betaald heb, en zo gaat dat nu al meer dan een jaar lang aan en ik hoor maar niets, alleen krijg steeds een mailtje of berichtje terug van we hebben weer een update gedaan, nou daar heb ik wat aan, kijk als het 2 weken duurt kan ik me indenken en ook nog 3 weken maar toch maanden of nog beter een jaar. Ik hoop jullie hier iets aan kunnen doen zodat ik hopelijk mijn geld/bakje terug kan krijgen want niets helpt bij hun.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn bakje/geld terug heb ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door