Klacht: Geen gehoor geven aan terugbetaling.

op 24 oktober 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Ik heb vorig jaar december! een kastje teruggestuurd waarop ik mijn geld terug zou krijgen. We zijn bijna een jaar verder en ik heb het nog steeds niet. Dit bedrijf is zeer moeilijk te bereiken, en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Op mailtjes reageren ze niet, en toezeggingen dat het geregeld is maken ze niet waar. Als je voor info belt is dat € 1.- per gesprek. Hoezo service!
Ook toezeggingen dat ze binnen een aantal dagen reageren komen ze niet na.
Ik heb er zelfs een incasso bureau opgezet, ook hier gaven ze geen gevolg aan.
Heb ook gevraagd bij de helpdesk om doorverbonden te worden met een leidinggevende. Dit was echter niet mogelijk. Gewoonweg belachelijk! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo’n waardeloos bedrijf meegemaakt als Ditistv! Later heb ik op internet recensies over dit bedrijf gelezen die niet mals waren. Had ik dat eerder gedaan dan was ik nooit met ze in zee gegaan!! Het gaat om een bedrag van €79.-. Ik wilde een ander duurder kastje waarop ik zei dat ik het verschil bij zou betalen. Dit kon niet. Ik moest het eerste kastje terugsturen, en de tweede eerst kopem, waarna ik het geld van het eerste kastje terug zou krijgen. Dit moet nu nog steeds gebeuren. Ga nooit met dit bedrijf in zee!!!

Ik zou tevreden zijn als ik gewoon mijn € 79.- teruggestort zou zien. Het gaat mij om het princiepe, en afspraken nakomen!! Ik zie het nu gewoon als pure diefstal en bedrog. Ik hoop dan ook dat jullie mij als laatste hoop zou kunnen helpen. Voor mij is de laatste tijd € 79.- veel geld.
Alvast heel erg bedankt.
Mvg.
Peter van der Werff

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Van der Werff