Klacht: al 2 maanden bezig om een oplossing te vinden voor mijn defecte sd kaart

op 06 november 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 september deed mijn ditistv kastje het niet meer.
Hij startte steeds opnieuw op en ik kreeg vervolgens een blauw scherm.
Na mailcontact met ditistv geprobeerd om de instellingen terug te zetten maar de box bleef opnieuw opstarten en het blauwe scherm in plaats van de ditistv skin bleef steeds terug komen.
Ik kreeg het advies om de software opnieuw te downloaden en kreeg een link naar de software (dit was echter niet de alive software die op de kaart staat). Deze klacht was nog niet kenbaar bij ditistv en de software zou het moeten doen. Helaas werkt het echt niet.
Vervolgens kreeg ik het advies om een retour aan te maken alleen komt er steeds een fout op de site wanneer ik de retouraanvraag wil verzenden.
Hierop wederom contact gehad en ik kreeg te horen dat ze een RMA zouden aanvragen voor me. Dit is tot op heden nog niet gebeurd.
Minimaal mail ik wekelijks om te vragen hoe het er voor staat en inmiddels is het distributiecentrum al bijna een maand bezig met mijn aanvraag. Toch moet ik telkens contact opnemen en hoor ik nooit wat terug.
Het personeel van de klantenservice reageert snel maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen oplossing. Ik heb ondertussen bijna alle contacten die van mij zijn uitgegaan bewaard en dit zijn bijna 10 pagina’s. Dit terwijl het maar een klein probleem is en het defect is gegaan tijdens de garantieperiode.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een nieuwe SD kaart met de alive software zodat ik mijn ditistvkastje weer kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lesley pak