Mijn Klacht:
28 november 2016,
Kastje besteld van 100 euro plus een keyboard erbij van 40 euro voor me vaders verjaardag in December, jullie voelen hem al aankomen nooit gekregen dus eind feb gevraagd om te anuleren halverwegen maart eindelijk bericht van jo het is gelukt u anulering is akkoord dus ik dacht klanteservice bagger website bagger belachelijk dure bel lijn en als je geiriteert reageert hangen ze gewoon op diep triest maar goed noppes nada niks maar 3de instanties lopen bellen en die zeggen heel simpel je kan niks alleen wachten na had beter me geld aan de wnf wwf of giro 555 kunnen geven want dan was het nog nuttig geweest dit bedrijf is echt triest en ze vinden dat hun er niks aan kunnen doen ze zijn afhankelijk van het magazijn en ze weten niet hoe het daar allemaal loopt wat een service en dan maakt die knaap nog een filmpje om zijn excuses aan te bieden aan de klanten wat dag je ervan mensen hun geld terug te geven of hun product op te sturen.
Gewenste Oplossing:
Als ik me geld terug heb na 7 maanden
