Klacht: Klacht over studentenregel + toelichting over onderliggend probleem (melding: SD M1509 8205)

SimonC258 op 03 oktober 2015 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Op 29 september een klacht ingediend bij de klantenservice: https://www.dirk.nl/contact (melding: SD M1509 8205)

Inhoud van klacht te lezen in de bijlage “Dirk – Klacht over studentenregel.txt”. Online versie: https://pastebin.com/BvPdwGS3

Hoewel ik behalve een ontvangstbevestiging nog geen reactie heb gekregen van Dirk, heb ik besloten de klacht ook hier te plaatsen om aandacht te vragen voor het onderliggend probleem. Dit probleem speelt al jaren tussen scholen en supermarkten die bij elkaar in de buurt gevestigd zijn.

Zoals aangegeven in mijn klacht: per direct afschaffen van de huidige studentenregel.

Dit gaat om meer dan alleen maar mijn eigen tevredenheid. Het is belangrijk mee te denken aan mogelijke oplossingen voor het onderliggend probleem. De huidige studentenregel is NIET een van die oplossingen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door