Klacht: Kerstkraskaart actie

Van den Berg-Geelen op 07 december 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Kon de site om de wincode in te vullen wel vinden, doch na het invullen en het activeren van de groene knop ” Zie direct of je wint ” kreeg ik geen respons. Ik kreeg een nieuw invoerveld op mijn scherm. Daar ik in de periode dat de actie loopt maat 10 keer mocht deel nemen heb ik dit niet opnieuw ingevuld. Ik probeerde de, naast het invoerscherm, staande opties “Hoe werkt het, voorwaarden, contact” etc te activeren, doch dit was niet mogelijk. Ik kan dus niet zien of ik iets gewonnen heb en of ik mogelijk de code niet goed heb ingevuld.

Men zal de site aan moeten passen, zodat de deelnemers ook inderdaad, zoals er staat : " Zie direct of je wint" of je iets gewonnen hebt.
Daarnaast zou ik willen zien met welke wincode ik al heb deelgenomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 december 2016 om 13:49 geantwoord

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons hierover te schrijven. Excuses voor de verwarring.

U krijgt na het invoeren van de code direct boven in het scherm in te zien of u bij DIRK in de prijzen bent gevallen.
Ook zonder het invoeren uw telefoonnummer & emailadres maakt u kans op prijzen. Zolang u uw adresgegevens correct invoert heeft de Vriendenloterij de mogelijkheid om de prijs naar de prijswinnaars toe te sturen.

Mocht u niet bij DIRK in de prijzen zijn gevallen, dan ziet u het bericht dat u alsnog in de prijzen kunt vallen bij de Vriendenloterij.

U ziet op de website duidelijk per stap waar de door u ingevulde gegevens voor gebruikt worden. Als u geen vrijblijvend aanbod wilt ontvangen van de loterijen, dan vult u daar dus geen e-mailadres of telefoonnummer in. U hoeft ook geen loten te kopen om mee te doen aan deze actie. Uiteraard bent u vrij om wel of niet mee te doen aan de actie.

Uw bevindingen omtrent de duidelijkheid van de website nemen wij mee in de evaluatie van deze actie.

Neemt u gerust contact met ons op als u nog vragen heeft.
Ik wens u een fijne dag en veel succes toe met de actie!

Alle klachten die gemeld zijn door