Klacht: Kerstkraskaart

BJTis op 09 december 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Staat op de kerstkraskaart :
“zie direct of je wint”
maar je moet maar afwachten of je wat wint

Doen wat er op de kerstkraskaart staat!!!!!!
prijzen direct laten zien of je wat hebt gewonnen

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 december 2016 om 13:24 geantwoord

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons hierover te schrijven. Excuses voor de verwarring.

U krijgt na het invoeren van de code direct boven in het scherm in te zien of u bij DIRK in de prijzen bent gevallen.
Ook zonder het invoeren uw telefoonnummer & emailadres maakt u kans op prijzen. Zolang u uw adresgegevens correct invoert heeft de Vriendenloterij de mogelijkheid om de prijs naar de prijswinnaars toe te sturen.

Mocht u niet bij DIRK in de prijzen zijn gevallen, dan ziet u het bericht dat u alsnog in de prijzen kunt vallen bij de Vriendenloterij.

U ziet op de website duidelijk per stap waar de door u ingevulde gegevens voor gebruikt worden. Als u geen vrijblijvend aanbod wilt ontvangen van de loterijen, dan vult u daar dus geen e-mailadres of telefoonnummer in. U hoeft ook geen loten te kopen om mee te doen aan deze actie. Uiteraard bent u vrij om wel of niet mee te doen aan de actie.

Neemt u gerust contact met ons op als u nog vragen heeft.
Ik wens u een fijne dag en veel succes toe met de actie!

Alle klachten die gemeld zijn door