Klacht: Zeer slechte service

op 13 september 2019 over Dimehouse in de categorie Meubelwinkels

Bij bezoek aan de showroom in Bussum, was een kast waarvoor wij kwamen, zojuist verkocht aan een klant. Dit terwijl wij speciaal voor deze kast kwamen nadat op internet stond dat deze beschikbaar was in de winkel.

Na verder te hebben gekeken in de winkel, viel ons oog op een andere kast. Deze hebben wij na een aantal dagen bedenktijd, willen kopen via de webshop. Echter was deze uitverkocht. Na contact te hebben genomen met de customer service, werd ons verteld dat er niet gedaan werd aan verkoop uit de showroom zelf.

Best gek, als je bedenkt, dat de kast waarvoor wij eerst kwamen, ook door een klant vanuit de showroom is gekocht.

Alsnog werden wij door het winkelpersoneel vanuit de showroom gebeld, dat wij de kast mochten kopen. Echter, of wij deze even zelf wilden komen ophalen. ( Wij kennen geen auto waar een kast van 2 meter lang in past, en 120cm breed. ).
Het personeel wilde geen korting geven op de kast ( ondanks dat dit een showroom model betreft ), alsmede ons opzadelen met de volledige vervoer kosten die wij zelf moesten regelen.

Uiteindelijk, na een aantal over en weer berichten, konden wij 5% korting krijgen bij de bestelling van een kast, voor de lange levertijd. Je raadt het al, ook dit bleef uit. Niets meer vernomen, ondanks dat wij hier stom genoeg nog oren naar hadden.

Service is waardeloos, alsmede de vele reacties die op klachten hieronder op consumenten wordt gegeven door Dimehouse.
Klantvriendelijkheid staat niet bovenaan het lijstje.

Ps: Wellicht ook iets doen, aan jullie 100% vooruitbetaling regeling, daar dit wettig niet verplicht is voor de consument om aan te voldoen. Bij eventuele problemen, kan de consument fluiten naar zn centen.

Daarnaast zeggen jullie, deze klant heeft niets gekocht , lees bovenstaand verhaal daarom even!

Als Dimehouse zijn afspraken nakomt die toegezegt zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dimehouse

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dimehouse nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dimehouse in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dimehouse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dimehouse

Heeft op 01 oktober 2019 om 09:15 geantwoord