Klacht: Foutieve informatie, stuk product en geen hulp

op 16 januari 2020 over Dimehouse in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd mij op 1dec beloofd dat ik datum van levering kon kiezen
Dit zou 3jan zijn
Er werd mij 1wk voordien nog bevestigd dat de bestelling inorde was enz
Uiteindelijk kwam mijn tafel pas 8jan ,dan bleek ze stuk dus tafel werd pas gisteren 15jan in de avond geleverd
Vele mails en klachten gestuurd maar geen reactie
Nu is er schade aan de tafel… ze zetten op hun site 1j garantie ,we zijn nog niet 1 dag later
Omdat ik niet akkoord ga met een tussenkomst van 25euro maar een nieuw tafelblad eis en vind dat ze hun job niet doen
Sluiten die af met wij kunnen niet voldoen aan u wensen en voila daar blijf je dan zitten als klant

Ik heb een beschadigd tafel en zulle gaan da niet oplossen terwijl er duidelijk staat 1jaar garantie op hun site …
Die zouden ipv zo onbeschoft te zijn ,zich moeten excuseren en een nieuw blad of tafel moeten regelen

Ik wil klacht indienen en dit via gerechtelijke stappen inorde krijgen
Waar moet ik zijn
Ik ben een klant uit België

Met vriendelijke groeten
Elsje

Gewenste Oplossing:

Als ze zich ten eerste al es excuseren , dat ze mijn tafelblad vernieuwen en de gevens op hun site correct zetten ipv leugens en bedrog
Als ze niet van doen zijn hun garantie te geven dat ze dat dan niet online zetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dimehouse over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsjeendieter86