Mijn Klacht:
Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van mijn pakketten door DHL. De pakketten worden niet of veel te laat bezorgd, en ik ben niet op de hoogte gebracht door de afzenders. Bij onderzoek heeft DHL verschillende excuses aangedragen, maar er is geen oplossing geboden. Dit is zeer frustrerend, aangezien ik voor deze pakketten heb betaald en ze nu mijn eigendom zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek dat de openstaande pakketten zo snel mogelijk geleverd worden.

