Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de levering van mijn pakket door DHL. Het pakket werd buitenshuis achtergelaten en toen ik de chauffeur aansprak, kreeg ik een onvriendelijk antwoord. De chauffeur zei: waar staat dat ik het persoonlijk moet afgeven?, wat resulteerde in een onoplosbare discussie. Ik vind het onacceptabel dat er zo met klanten wordt omgegaan.
Gewenste Oplossing:
Ik zou een oprechte excuses van DHL waarderen en verzoek dat de chauffeur in de toekomst een acceptabele tijd wacht tot de deur opengaat voor persoonlijke overhandiging van het pakket.

