Klacht: Klacht over onjuiste bevestiging van pakketlocker

klager2a466a5a ✓ Verified op 17 oktober 2026 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ DHL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf DHL
Status Open
Datum 17 oktober 2026

Een klant heeft een probleem ervaren met het plaatsen van een pakket in een locker van Jumbo, waarbij geen bevestigingsmail werd ontvangen na het sluiten van de locker. Bij het opnieuw scannen van de QR-code opende een andere locker, waardoor het pakket in een onbevestigde locker terechtkwam. Ondanks contact met de klantenservice blijft de klant ontevreden over de afhandeling en het gebrek aan directe oplossingen.

Mijn Klacht:

Op 15-10-2026 om 09.13 heb ik mijn pakket in een locker van Jumbo in Loenen a/d Vecht geplaatst. Na het scannen van de QR-code en het sluiten van de locker, ontving ik geen bevestigingsmail. Bij het opnieuw scannen van de code, ging een andere locker open, die ik ook heb gesloten. Hierdoor is mijn pakket van 160€ in een locker geplaatst die niet bevestigd is. Na contact met de klantenservice kon men niets doen en ik moet wachten op een e-mail over de lege locker. Dit vind ik vreemd en jammer dat het probleem niet geteckeld kan worden.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek DHL om het pakket uit de juiste locker te halen en alsnog door te sturen naar het verzendadres Indien dit niet mogelijk is, vraag ik om een vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM