Mijn Klacht:
Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van mijn pakketten door DHL. Voor de zoveelste keer werd mijn pakket bij buren afgeleverd, terwijl ik gewoon thuis was. Daarnaast werd er een keer aangegeven dat het pakket niet kon worden bezorgd, waarna het weer naar de volgende dag werd doorgeschoven. Het lijkt erop dat DHL geen betrouwbare partner is wat betreft bezorging, en ik vind het belangrijk dat hier grootscheepse aandacht aan wordt besteed.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om meer aandacht voor dit probleem en dat bedrijven zich bewust worden van de onbetrouwbaarheid van DHL als bezorgpartner.

