Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

2.4 /10
772 stemmen
772

DHL - betaling

Klacht van abcmachinery op 12 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op internet hele procedure door gelopen om bij ons bedrijf een pakket op te halen (gewicht 19 kg) alles netjes ingevuld , we moesten € 19,03 overmaken en dan zou het pakket opgehaald worden. Geen berichtof email meer gehad,, heb daar... Lees meer

klacht over bezorging

Klacht van solhus16 op 11 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Selektvracht zou een kpn-pakketje bezorgen op maandag 10 sept. omdat er niemand thuis was, liet de bezorger een briefje achter. daarop stond geen enkel nummer of wat dan ook om via de website te volgen waar het pakket op dat... Lees meer

Bezorging

Klacht van Dunge012 op 11 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje via DHL naar selektvracht. Status bij DHL zegt dat het 2 x aangeboden is. Ik weet zeker dat ik 1 van die keren thuis was. Zijn echt niet geweest!! Ook geen briefje of iets. Waardeloos bedrijf. Dit is al... Lees meer

Asociale bezorging

Klacht van Sugocy op 10 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag 08-09-12 is er post bezorg maar bij afwezigheid is het pakketje door mijn raam naar binnen gegooid. Hierdoor zijn meerdere spullen omgevallen en enkele glazen gebroken. Dit hoort een bezorger gewoon niet te doen! Lees meer

Niet bezorgd.

Klacht van DutchFlash op 08 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een pakketje van de week besteld op internet.En kreeg gisteren(07-09-2012 - 09:30)Een briefje in de bus dat ik niet thuis was.Op het briefje staat, Wij komen weer langs op: 08-09 tussen 09:00 en 16:00 uur. En je raad het al... Lees meer

Compliment van berkayer op 01 maart 2024 over DHL

Good

Compliment van NickVerbaas op 27 februari 2024 over DHL

Ben blij met de bevestiging van DHL dat het onderzoek nu loopt. Wel mis ik de informatie of de bezorger van gisteravond ook daadwerkelijk een melding heeft gemaakt bij DHL gelijk nadat ik het lege pakketje ontvangen had (zoals de bezorger gisteren had aangegeven aan mij om te doen).

Compliment van Jvglotc0053796011 op 16 februari 2024 over DHL

Oplossing was slecht ben blij dat pakket weer gevonden is bedankt

Compliment van buyer56 op 09 februari 2024 over DHL

oplossing die wordt geboden ..heb er niet veel aan ...vreemde is dat op de QR code schijnbaar het verzendadres wel te lezen is ...is één en de zelfde code ..en blijf het vreemd vinden dat een pakje wat retour gaat naar de verzender ..niet meer te volgen is ..lekker makkelijk ..nu moet men maar afwachten wanneer het bij de verzender aangeboden wordt

Je geloofd het niet !!!! Maar nu vandaag ineens het pakje ontvangen

Compliment van [email protected] op 08 februari 2024 over DHL

Prima dat er wordt meegedacht maar het pakketje zelf is niets meer waard en de koper heeft geld van ons terug gehad. Wij hebben alleen schade geleden op deze manier.

Compliment van JV281 op 31 januari 2024 over DHL

J

Compliment van op 24 januari 2024 over DHL

Dit is een oplossing waar ik iets mee kan!

Compliment van Pieter4151 op 24 januari 2024 over DHL

Opgelost!

Compliment van moos66 op 16 januari 2024 over DHL

Goed dat deze bezorger wordt aangesproken over zijn slordige werkwijze en werkkleding.

Compliment van anovvvvvv op 05 januari 2024 over DHL

Snelle reactie, en hopelijk echt zo

Compliment van Nico11 op 15 december 2023 over DHL

Goedendag Lize,

Dat heeft u collega mij niet verteld, maar wat u aangeeft, is mij duidelijk.

Dank u wel voor het uitzoeken.

Nico

Compliment van Ven1 op 13 december 2023 over DHL

In ieder geval contact

Compliment van Janga op 14 december 2023 over DHL

Vriendelijke en begripvolle reactie van DHL ontvangen, hetgeen hoopvol stemt. Hopelijk komt er verbetering, zowel in het belang van de klant als dat van DHL. Mijn complimenten!

Compliment van sg95 op 11 december 2023 over DHL

Snelle reactie en oplossing is prima

Compliment van Jeshua op 12 december 2023 over DHL

Geen optie voor het pakket naar ophaalpunt.
Geen optie voor wijzigen datum !!
Alle dagen thuis gebleven en gewacht !

nu na 6 dec niet meer! Het is niet opgelost !
4 dec tussen 17:30 en 22:30 zou het gebracht worden 23:18 melding niet gelukt
6 dec tussen 17:30 en 22:30 zou het gebracht worden 00:01 melding niet gelukt
7 dec pakket is in de planning
8 dec tussen 17:30 en 22:30
Melding na 23:00 weer verzet!
11 dec tussen 17:30 en 22:30 weer verzet !!

12 dec koerier tekent weer en ik weet niet of het pakket bij de buren is of gewoon voor mijn deur !!! WANT IK BEN NIET THUIS !!!
WAS NIET THUIS!!! KK van DHL !!

Compliment van Tuvillo op 01 december 2023 over DHL

Dankuwel. Ik zie nu in de app staan dat het pakket in mijn regio is aangekomen. Dan was die afhaal melding misschien een spook melding? Maar ik begrijp niet waarom de chauffeur niet pas aangeeft dat het pakket in de automaat ligt als het er ook werkelijk in is gestopt. Dit systeem werkt duidelijk niet. De chauffeur geeft toch ook pas n bericht dat iets bezorgd is als hij aan de deur is geweest… dit zou ik wel aanpassen. Dankuwel voor nu. Ik wacht t nog maar even af dan.

Compliment van Jarnodevries87 op 28 november 2023 over DHL

Ik moet eerlijk zeggen dat jullie mijn klacht erg serieus hebben genomen! Ik heb alsnog mijn pakketje gekregen! Dank daarvoor !