Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

2.4 /10
772 stemmen
772

bezorging bestelling

Klacht van miesha op 23 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg een briefje dat ik niet thuis was. op dat briefje stond een telefoonnummer vermeld en mijn infocode, de infocode leverde niks op. na meerdere pogingen te bellen met het telnr: 085-7440055 (vervolgens de postcode)kreeg ik eindelijk een medewerker... Lees meer

Klacht bezorging

Klacht van Natmonkey op 20 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al sinds 14 september verwacht ik een pakketje van Yves Rocher, dat verstuurd zou worden via Selektvracht. Op de Track and Trace pagina staat echter: Uitvoerdatum gewijzigd door depot. Dat is leuk, maar wanneer wordt mijn pakketje dan wel bezorgd?... Lees meer

pakket onvindbaar

Klacht van suzanne77 op 18 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is 11/9 verzonden 13/9 staat er op traceersite sorteerfout pakje iets langer onderweg. Meerdere keren per email en telefoon contact gehad. Iedere keer word er beloofd dat het pakket bezorgd gaat worden. 17/9 weer gebeld omdat op traceersite nog... Lees meer

Pakje niet bezorgd

Klacht van Mandy123 op 16 september 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via marktplaats een jas gekocht, zou via DHL bezorgd worden. Netjes de track&trace code gekregen van verkoper. Het volgsysteem geeft aan dat het pakje zelfs 2 x bezorgd is op 14-9. Helaas niet bij mij, ook niet bij mijn buren en... Lees meer

Compliment van berkayer op 01 maart 2024 over DHL

Good

Compliment van NickVerbaas op 27 februari 2024 over DHL

Ben blij met de bevestiging van DHL dat het onderzoek nu loopt. Wel mis ik de informatie of de bezorger van gisteravond ook daadwerkelijk een melding heeft gemaakt bij DHL gelijk nadat ik het lege pakketje ontvangen had (zoals de bezorger gisteren had aangegeven aan mij om te doen).

Compliment van Jvglotc0053796011 op 16 februari 2024 over DHL

Oplossing was slecht ben blij dat pakket weer gevonden is bedankt

Compliment van buyer56 op 09 februari 2024 over DHL

oplossing die wordt geboden ..heb er niet veel aan ...vreemde is dat op de QR code schijnbaar het verzendadres wel te lezen is ...is één en de zelfde code ..en blijf het vreemd vinden dat een pakje wat retour gaat naar de verzender ..niet meer te volgen is ..lekker makkelijk ..nu moet men maar afwachten wanneer het bij de verzender aangeboden wordt

Je geloofd het niet !!!! Maar nu vandaag ineens het pakje ontvangen

Compliment van [email protected] op 08 februari 2024 over DHL

Prima dat er wordt meegedacht maar het pakketje zelf is niets meer waard en de koper heeft geld van ons terug gehad. Wij hebben alleen schade geleden op deze manier.

Compliment van JV281 op 31 januari 2024 over DHL

J

Compliment van op 24 januari 2024 over DHL

Dit is een oplossing waar ik iets mee kan!

Compliment van Pieter4151 op 24 januari 2024 over DHL

Opgelost!

Compliment van moos66 op 16 januari 2024 over DHL

Goed dat deze bezorger wordt aangesproken over zijn slordige werkwijze en werkkleding.

Compliment van anovvvvvv op 05 januari 2024 over DHL

Snelle reactie, en hopelijk echt zo

Compliment van Nico11 op 15 december 2023 over DHL

Goedendag Lize,

Dat heeft u collega mij niet verteld, maar wat u aangeeft, is mij duidelijk.

Dank u wel voor het uitzoeken.

Nico

Compliment van Ven1 op 13 december 2023 over DHL

In ieder geval contact

Compliment van Janga op 14 december 2023 over DHL

Vriendelijke en begripvolle reactie van DHL ontvangen, hetgeen hoopvol stemt. Hopelijk komt er verbetering, zowel in het belang van de klant als dat van DHL. Mijn complimenten!

Compliment van sg95 op 11 december 2023 over DHL

Snelle reactie en oplossing is prima

Compliment van Jeshua op 12 december 2023 over DHL

Geen optie voor het pakket naar ophaalpunt.
Geen optie voor wijzigen datum !!
Alle dagen thuis gebleven en gewacht !

nu na 6 dec niet meer! Het is niet opgelost !
4 dec tussen 17:30 en 22:30 zou het gebracht worden 23:18 melding niet gelukt
6 dec tussen 17:30 en 22:30 zou het gebracht worden 00:01 melding niet gelukt
7 dec pakket is in de planning
8 dec tussen 17:30 en 22:30
Melding na 23:00 weer verzet!
11 dec tussen 17:30 en 22:30 weer verzet !!

12 dec koerier tekent weer en ik weet niet of het pakket bij de buren is of gewoon voor mijn deur !!! WANT IK BEN NIET THUIS !!!
WAS NIET THUIS!!! KK van DHL !!

Compliment van Tuvillo op 01 december 2023 over DHL

Dankuwel. Ik zie nu in de app staan dat het pakket in mijn regio is aangekomen. Dan was die afhaal melding misschien een spook melding? Maar ik begrijp niet waarom de chauffeur niet pas aangeeft dat het pakket in de automaat ligt als het er ook werkelijk in is gestopt. Dit systeem werkt duidelijk niet. De chauffeur geeft toch ook pas n bericht dat iets bezorgd is als hij aan de deur is geweest… dit zou ik wel aanpassen. Dankuwel voor nu. Ik wacht t nog maar even af dan.

Compliment van Jarnodevries87 op 28 november 2023 over DHL

Ik moet eerlijk zeggen dat jullie mijn klacht erg serieus hebben genomen! Ik heb alsnog mijn pakketje gekregen! Dank daarvoor !