Flesjes gebroken
Klacht van etelzi op 08 november 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik heb als prijs 24 flesjes Jillz ontvangen. Alleen mistte ik 9 flesjes, deze waren ws gebroken, want pakketje was door dhl opnieuw ingepakt en waren nog wat scherfjes zichtbaar in de verpakking en de verpakking was nog vochtig Lees meer

